VISA کارت پدیده‌ای همه گیر در عرصه مبادلات بین‌المللی و تجاری است که به دلیل در دسترس بودن اینترنت و مالیات‌های فوق العاده کم نسبت به حواله‌های بانکی، اکثر شرکت‌ها و به علاوه اشخاص، می توانند خرید خود را از اینترنت انجام داده و واسطه‌های تجاری را که در کشورها و میادین تجاری اقامت داشته اند از پیش رو برداشته و به صورت مستقیم با شرکت‌های معتبر همکاری کنند، به علاوه یکی دیگر از مشکلات، حمل پول و بحث امنیت انتقال وجوه است که با کارتهای اعتباری این مشکل از پیش پا برداشته شده و نگرانی افراد را تهدید نمی کند چرا که حتی اگر کارتی سرقت شود به دلیل رمز اختصاصی که فقط و فقط دارنده کارت به آن دسترسی دارد برداشت وجه امکان پذیر نیست.

VISAکارت نوعی از کارت‌های بانکی معتبر جهان می باشند که با داشتن بیش از ۱۴۰ شعبه نمایندگی در کشورها و همین‌طور با دارا بودن بیش از ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه پایانه خودپردازوکارت خوان در رتبه اول مبادلات مالی در حوزه کارت‌های الکترونیکی و ابزارهای پرداخت قرار دارند.

از دیگر مزایای ویزا کارت نیز می توان به کارمزدهای ناچیز، دریافت صورت حساب روزانه و رایگان، دریافت وجه نقد از دستگاههای خود پرداز (ATM)، خرید از تمامی فروشگاههای بین‌المللی، خرید از تمامی فروشگاههای اینترنتی، تبادل مالی با شرکتهای بین‌المللی انجام می دهند.

اما متاسفانه امروزه به دلیل تحریم‌های موجود علیه کشورمان دسترسی به این سرویس برای هموطنان بسیار محدود یا حتی غیر ممکن شده، و باتوجه به این مسئله که این سرویس یکی از نیازهای اصلی جامعه می‌باشد، شرکت کارت گردشگری پارس اقدام به همکاری با ارایه‌کنندگان ویزاکارت برای ارایه این سرویس به هموطنان عزیز کرده است.

از نکات جالبی که این مجموعه برای خدمات خود ایجاد نموده است واریز وجه (ریال) از شبکه بانکی ایران (شتاب) به ویزا کارت‌های بین‌المللی به صورت آنی صادر شده می‌باشد. حال با وجود در دسترس بودن این سرویس برای ایرانیان دیگر دغدغه‌های جاری همانند عدم دسترسی به نرم‌افزارهای اصلی، کتب الکترونیکی، ثبت نام همایش‌ها و کنگره ها و یا حتی رزرواسیون هتل‌های سراسر دنیا و بلیط هواپیما باقی نمی‌ماند.

برای اطلاعات بیشتر به نحوه دسترسی به این کارت‌ها می‌توانید به آدرس اینترنتی www.TourismCardCompany.com مراجعه و یا با شماره تماس‌های 22622951-22622957 تماس حاصل فرمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آنالیزور A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    4 1
    خبرجان، از این خبر! چیش به تو میماسههههههه؟!!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    6 0
    سلام. فقط مهم داشتن کارت نیست. وقتی قصد خرید داری و آدرس ایران است، بسیاری فروشگاهها، کارت را معتبر نمیدانند یا رد می کنند. بسیاری از سایتها هم از پرداخت paypal استفاده می کنند که باز برای ایرانیان غیرقابل دسترس است. مشکلات بسیار است.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    2 1
    مرسی. خیلی خوب شد این مطلب رو گذاشتید.
  • کیانی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    2 1
    چقدر خوب من مدت زیادی بود که دنبال همچین چیزی بودم ممنونم از خبر انلاین
  • محمد A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    2 0
    اين سايت هم ارائه ميده
  • حمید رضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    2 0
    خبرآنلاین از اطلاع رسانیتون ممنون
  • علي IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    6 0
    اي كاش اين تحريم ها برداشته بشه و مردم بي دغدغه به اين محصولات دسترسي داشته باشند
  • احمد A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    2 1
    واقعا شرکت بی نظیری هست... خدمات دهی فوق العاده ای دارند.
  • امیر حسین A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    10 2
    وجدانا این نظر رو منتشر کنین. این کارت ها با واسطه تاجیکستان صادر می شوند و مواردی رو بنده شخصا سراغ دارم که صاحب کارت که برای مسافرت به خارج از ایران رفته بوده به دلیل اینکه مشخصات مرجع صادر کننده کارت با مشخصات پاسپورت مسافر مطابق نبوده توسط پلیس بازجویی شده. خیلی از فروشنده ها هم قبل از استفاده از این کارت ها از شما پاسپورت می خوان. شرکت صادر کننده اگر توضیحی در این زمینه دارند من منتظر شنیدن هستم. وگرنه این نگرانی رو لطفا به مخاطبانتون منتقل کنید.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    8 1
    الان این تبلیغ شرکت بود۰ کلک چقدر ازش پول گرفتین