آدم کشی برای خودنمایی!/جوان ۲۴ ساله با چاقوی سبزی فروشی مرتکب قتل شد

روزنامه خراسان نوشت:مردی که برای آشتی با همسرش به در منزل باجناقش رفته بود، با چاقوی غرور و خودنمایی یکی از جوانان محله به قتل رسید.

 چندي قبل همسر مرد 42ساله اي به خاطر يک سري اختلافات خانوادگي، با حالت قهر منزلش را ترک کرد و نزد خواهرش رفت. هنوز 3روز از اين ماجرا نگذشته بود که (ر - د) براي آشتي و بازگرداندن همسرش، رهسپار منزل باجناقش شد. حدود ساعت 23 شب بود که مرد مذکور زنگ منزل باجناق خود را به صدا در آورد و از همسرش خواست تا به منزل بازگردد، اما با امتناع زن از بازگشت به منزل، سر و صدا در محله بالا گرفت و اختلافات کهنه اين زوج موجب درگيري هاي لفظي شد.

با تجمع اهالي کوچه اي در کوي اميرالمومنين(ع)، جواني هم که داخل فضاي سبز نشسته بود، به جمع اهالي پيوست و مشاهده کرد که پدرش در حال مشاجره لفظي است. در اين ميان، جوان 24ساله ديگري که از اهالي همان محل بود، با ديدن مرد ناشناسي که در محله آنان سر و صدا به راه انداخته بود، وارد يک مغازه سبزي فروشي شد و با برداشتن چاقويي از مغازه، آرام آرام به طرف تجمع اهالي حرکت کرد. اين جوان وقتي رو به روي مرد 42ساله قرار گرفت، ناگهان چاقو را بالا برد و با حالت کلنگي ضربه اي به سينه مرد 42ساله زد. او سپس چاقو را از سينه مرد بيرون کشيد و پا به فرار گذاشت.در حالي که همه اهالي محل حيرت زده به اين صحنه نگاه مي کردند، پسر مرد مجروح به دنبال جوان 24ساله دويد و او را گرفت، اما وقتي به چهره آن جوان نگريست در کمال تعجب مشاهده کرد که ضارب از دوستان خودش است و او را کاملا مي شناسد. جوان ضارب هم که از ديدن دوستش يکه خورده بود، در ميان ترس و وحشت گفت: من نمي دانستم آن مرد پدر توست!! وقتي ديدم مرد غريبه اي در محله ما سر و صدا به راه انداخته است، ناراحت شدم و او را با چاقو زدم! حالا هم که تو مرا مي شناسي، پس بهتر است اول پدرت را به مرکز درماني برساني!

با اين جملات ضارب، پسر مرد مجروح، او را رها کرد و به سوي پدرش دويد. در همين حال مرد مجروح نيز که چند قدم براي گرفتن ضارب حرکت کرده بود، نقش زمين شد و بدين ترتيب با کمک فرزندش به بيمارستان شهيدهاشمي نژاد مشهد انتقال يافت. اما تلاش پزشکان و کادر درماني براي نجات مرد مجروح موثر واقع نشد و اين مرد پس از 3 روز بستري شدن در بيمارستان بر اثر عوارض ناشي از اصابت ضربه چاقو، جان باخت و اين گونه يک پرونده جنايي شکل گرفت.با مرگ مرد 42ساله، مأموران انتظامي ماجراي قتل را به قاضي سيد جواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند که با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي، تلاش براي دستگيري ضارب آغاز شد.با توجه به اهميت ماجرا، گروهي از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي با نظارت مستقيم سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي) عمليات رديابي متهم به قتل را ادامه دادند و موفق شدند او را در اقدامي هماهنگ و ضربتي دستگير کنند. متهم جوان اين پرونده جنايي که توسط قاضي باتجربه ويژه قتل عمد مورد بازجويي قرار گرفته بود، در اعترافات صريح خود گفت: وقتي سر و صداها را شنيدم، فکر کردم که فردي به محله ما آمده است و با بچه هاي محله ما دعوا مي کند. من هم به هواداري از بچه هاي محل، او را با چاقو زدم، در حالي که من آن مرد را قبلا نمي شناختم و او را نديده بودم!

اين گزارش حاکي است: متهم به قتل پس از اعتراف به جنايت و با صدور قرار بازداشت موقت از سوي قاضي حسيني، در اختيار کارآگاهان اداره جنايي آگاهي قرار گرفت تا زواياي ديگر اين پرونده جنايي مورد بررسي هاي دقيق پليسي قرار گيرد.

4۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    23 0
    واقعا تاسف برانگیزه خدا همه بیماران روانی چاقو به دست شفا بده