روزنامه ایران نوشت: تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده بعد از جلسه علنی دیروز به دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس رفتند و گلایه‌های خود را بیان کردند.

علی لاریجانی از حضور برخی اسامی در فهرست تأیید نشده‌ها اظهار تعجب کرده است. نمایندگان از وی خواستند که برای تأیید صلاحیت آنها رایزنی کند. پیش از این و بخصوص در دوره قبلی انتخابات هم با رایزنی‌های رئیس مجلس تعدادی از رد شدگان به عرصه رقابت برگشتند.

علی مطهری اگر چه در اين ديدار حضور نداشت، اما گفت که «باید به انتظار نتیجه نهایی بنشینیم چون خیلی از رد شدگان یا احراز نشدگان بعد از بررسی‌های دوباره تأیید می‌شوند.»

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رایزنی‌های سیاسی در تأیید صلاحیت تعداد بیشتری از نامزدها تأثیرگذار است، گفت: «بالاخره رایزنی‌های دولت و رئیس مجلس مؤثر است. باید ببینیم دلایل رد صلاحیت‌ها چیست، یک وقت بحث فساد مالي مطرح است که قابل دفاع است اما یک وقت مثلا،فقط با استناد به ملاقات کسی با یکی از نامزدهای انتخابات 88 او را رد می‌کنند که این درست نیست».

وی  مجدداً تأکید کرد که «باید منتظر اعلام  نتیجه نهایی باشیم»، اگر چه برخی خبرهای غیر رسمی رسانه‌ها نام مطهری را در فهرست تأیید نشده‌ها، منتشر کرده‌اند اما وی گفت که چیزی مبنی بر رد صلاحیت یا عدم احراز به او اعلام نشده است.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    11 1
    مطهری، فاطمه هاشمی، ابراهیم اصغرزاده، ابراهیم جهانگیری،و .... که تایید نشدند، پس به کی رای بدم؟ به حداد و کوچک زاده
  • سیا IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    10 1
    آقای مطهری ، 99 مردم رد صلاحیت شده هستند، شما هم به ما مردم بپیوند.