نامه نیوز نوشت: نماینده امام جمعه مشهد با حضور در فرمانداری مشهد مقدس کاندیداتوری آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم معادی صبح امروز به نمایندگی از آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در فرمانداری مشهد حضور یافت و کاندیداتوری وی را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

همچنين به گزارش ايلنا، سیدعلی هاشمی شاهرودی٬ فرزند آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی به نیابت از پدرش با حضور در فرمانداری قم نسبت به  ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان رضوی و شهر مشهد اقدام کرد. هاشمی شاهرودی پیش از این رییس قوه قضاییه٬ نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری بوده است. وی همچنین عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجمع تشخیص مصلحت نظام است که با حکم رهبر انقلاب، رئیس موسسهٔ «دائرةالمعارف فقه اسلامی بر طبق مذهب اهل بیت» نیز هست.

گفتني است به گزارش ايسنا، آیت‌الله شاهچراغی نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از همين حوزه شد. 

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    امیدوارم این بار مردم هوشیار مشهد هم در خبرگان و هم در مجلس نمایندگانی انتخاب کنند که مناسب سال 1394 باشندنه1294مردم عزیز مشهداین بار با حضور حداکثری حود قدرت حود را نمایان کنید.