مهر نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کمبود منابع مالی اجازه نمی دهد  غذاهای دارای ویتامین و پروتئین بین نیروها و سربازان توزیع شود.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در همایش مدیران بهداری نیروی انتظامی اظهار داشت: پیشرفت تکنولوژی عوارض مثبت منفی را در پی داشته است و کشورهای پیشرفته با ارایه الگوی مناسب زندگی توانستند این عوارض را کاهش دهند.

وی ادامه داد: ما هم باید الگوهایی که برای سلامت و زندگی ما مناسب است انتخاب کنیم. اگرچه هنوز نتوانسته ایم عوارض پیشرفت و تکنولوژی را در کشور به حداقل برسانیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه کمبود منابع مالی باعث عدم رسیدگی مناسب به وضع تغذیه کارکنان و سربازان می شود افزود: منابع مالی محدود اجازه نمی دهد غذای دارای ویتامین و پروتئین بین نیروها تقسیم شود.

به گفته وی، پلیس با احداث بیمارستان جدیدی در شیراز و بهره برداری از آن شبکه بیمارستانی اش را تکمیل کرده و پرونده بیمارستان سازی در نیروی انتظامی بسته می شود.

احمدی مقدم با بیان این که مردم 70 درصد هزینه های درمان را می پردازند افزود: این رقم در نیروی انتظامی 30 درصد است که تلاش می کنیم کم کم به صفر برسد.

وی با انتقاد از برنامه های آشپزی صدا و سیما گفت: در تمامی این برنامه ها الگوی نامناسب تغذیه ترویج می شود. حدود 20 سال قبل سفری به فرانسه داشتم که در آنجا هیچ سس و غذای سرخ کردنی وجود نداشت.

فرمانده نیروی انتظامی از تلاش نیروی انتظامی برای راه اندازی موسسه بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و طبق قوانین این ستاد این موسسه ها را راه اندازی کنیم تا از ظرفیت بازار استفاده کرده و بر اساس دو قانون موجود نیروها و تجهیزات را تامین کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی یک خانواده 1.5 میلیون نفری است ادامه داد: باید فعالیت خود را از پادگانها به داخل خانواده نیروها و سربازان ببریم چرا که اگر خانواده فرد اصلاح شود کار ما راحت تر می شود.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    44 1
    خب مدت زمان سربازی رو کمتر کنید تا کیفیت و بازدهی بالاتر برود
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    14 1
    شما که بوجه ندارید حتی تغذیه درست حسابی به سرباز بدهید فکری هم به حال سربازان غایب متاهل با سن بالا بکنید
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    14 1
    تازه داره 24 ماه هم میشه! اگر با دیپلم چند سال پیش میرفتن سربازی 18 ماه بود. تا بریم سربازی شده 24 ماه!
  • وحید A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    23 1
    بله کاملا نمایان است که سربازها بعد از خدمت اندکی از موهای خود را سفید می بینند و عوارض استرس و اضطراب سربازی در آنها کاملا مشخص است... ولی کسی نیست که به فکر ضرری که به جوانان این مملکت میرسد باشد
    • مصطفی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      6 3
      من فقط موندم اون یه نفر چرا به این کامنت منفی داده ؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    14 1
    شما که از پیشرفت و تکنولوژی میگید چرا نحوه انجام خدمت سربازی را بر اساس سال 1304 انجام میدهید و هیچگونه تغییری نسبت به 90 سال پیش صورت نگرفته؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    15 1
    اصلا سربازی را بردارید۰۰۰ به کادرتان اضافه کنید۰۰
  • سرباز A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    9 1
    اقا ما داریم 1 ماهه شبا سیب زمینی می خوریم وزنم از 70 رسیده به 60 موهام سفید شده کلیه هام داغون شده . من که 2 ماه دیگه بیشتر ندارم اونایی که از الان بیان خدمت دیگه بدبختن دلتونو به این 2 ماه آموزشی خوش نکنید بیایید یگان پوستتون کندس