هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز به مدیرعاملی عباسی رای موافق نداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه 4 ساعته انتخاب مدیرعامل برای باشگاه تراکتورسازی تبریز به تازگی پایان یافت. در این جلسه قرار بود ضمن موافقت با استعفای جمشید نظمی، مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود اما اعضای هیات مدیره نتوانستند به جمع بندی نهایی در این خصوص برسند. 

ناصر شفق و سعید عباسی به عنوان دو گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه مطرح شده بودند. شفق حمایت حداکثری هواداران را پشت سر خود می دید و در نظرسنجی برنامه موج فوتبال که یکشنبه شب از شبکه سهند روی آنتن رفت، بالاترین رای را از طرفداران تراکتورسازی دریافت کرد. عباسی نیز مدیری غیربومی است که در زمان مدیرعاملی نظمی، به عنوان قائم مقام فعالیت خود را آغاز کرد زیرا از ابتدای همین فصل با حکم عضویت در هیات مدیره وارد تبریز شده بود. به نظر می رسید عباسی بتواند با بیشترین رای اعضای هیات مدیره، مدیرعامل شود اما از آنجا که شفق، گزینه تحت حمایت هواداران بود، هیات مدیره نتوانست عباسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب و معرفی کند.
البته در پایان این جلسه مقرر شد عباسی «فعلا» امور مدیریتی باشگاه را به عنوان «سرپرست موقت» پیگیری کند و انتخاب مدیرعامل به آینده موکول شد.
همچنان ناصر شفق شانس اول و فرد مورد اعتماد هواداران برای مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز است.

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =