نرم افزار پر قدرت ادیت فایلهای ویدئویی است که هم تحت مکینتاش وجود دارد و هم تحت ویندوز.

کاربران مکینتاش با داشتن سیستم عامل نسخه 10.5 به بعد می توانند این برنامه را (Wondershare Vivideo for Mac 2.5.0) که 40 مگابایت است را دانلود کنند.
لینکهای دانلود برای دارندگان اپل: اینجا و اینجا و اینجا
اما دارندگان سیستم عامل ویندوز نیز این برنامه (Wondershare Video Editor 3.1.0.4) را که 90 مگابایت است را می توانند از اینجا و اینجا دانلود کنند.
برخی از قابلیتهای فنی انی برنامه به شرح زیر است:
درج عنوان برای فیلم، قرار دادن افکتهای مناسب، قرار دادن صدا و عکسهای مناسب همراه با فیلم و ...، پشتیبانی از اغلب فایلهای ویدئویی روی وب، مدیریت بر اسلایدها، هدایت فیلمهای ضبط شده از روی وب کم، تصویر در تصویر، آپلود روی یوتیوب، ضبط روی دی وی دی، درست کردن فایل ویدئویی برای پخش روی آی پد و آیفون و ...
 
 
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    4 0
    بالاخره خبرآنلاین یه برنامه بسیار مفید و معرفی کرد دوستان این برنامه به شدت تایید میشه حتما ازش استفاده کنید محیط کاربری عالی - افکت های زیبا - سبک بودن برنامه و... خیلی نقاط مثبت دیگه اما فقط یه مشکل کوچیک داره : رندر و خروجی نسبت به برنامه های دیگه به کندی انجام میشه.... با سپاس
  • بدون نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    6 0
    واقعا خبرآنلاین 90 مگ فضا رو هاستش نداشت، که لینک مستقیم واسه دانلود بده! به علاوه اینکه بعد مدتی یه آرشیو از نرم افزار های خوب واسه کاربرها روی سایت تون دارید.