وزیر سابق اطلاعات پیام صادر کرد / واکنش آیت‌الله مدرسی‌یزدی به شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش

عضو فقهای شورای نگهبان با انتشار پیامی شهادت‌ رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی شهادت‌ ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و سایر همراهان وی، چهره های سیاسی کشور واکنش های زیادی نشان دادند. در این میان آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و سیدمحمود علوی پیام های تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

متن پیام آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

در این دوره زمانی حسّاس مصیبت فقدان خدمتگزاران صادق و پرتلاش غم و اندوه را دوچندان می‌کند، ولی آنچه که تسلّی‌بخش ملّت بزرگ ایران می‌تواند باشد مژده‌ای است که خداوند متعال به صبرپیشگان داده است که «درودها و رحمت خداوند متعال» می‌باشد.

ملّت ایران با صبر و رضا به قضای الهی و با تجربۀ گرانقدری که از حوادث آموخته است راه این عزیز مهاجر الی‌الله و همراهان که راه خدا و اسلام است را خواهد پیمود.

اینجانب فقدان شهادت گونۀ رئیس‌جمهور پرتوان، سخت‌کوش و دارای سعۀ صدر حجةالاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه توانا آقای دکتر امیرعبداللهیان و امام جمعه مردمی و کوشای تبریز حجةالاسلام آل هاشم و سایر همراهان را به محضر مقدّس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظّم رهبری مد ظلّه العالی و همۀ ملّت بزرگ ایران و خانوادۀ آن عزیزان سفر کرده تسلیت گفته، علو درجات را برای این مجاهدان فی سبیل الله از درگاه خداوند منّان مسألت دارم.

سید محمد رضا مدرسی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳»

همچنین، سید محمود علوی، وزیر سابق اطلاعات نیز پیامی به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

شهادت رئیس جمهور خدوم ایران اسلامی، خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، ایت الله آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز، وزیر امور خارجه پرتلاش، دکتر امیرعبداللهیان و جناب دکتر رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی را محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و صبور کشور عزیزم تسلیت عرض می کنم.

والاترین اجر خدمت شهادت است.

ان شاء الله این شهدای عزیز و بزرگوار، بر سر خوان نعمت حضرت امام رضا علیه السلام، متنعم باشند.

سید محمود علوی
وزیر سابق اطلاعات

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909513

برچسب‌ها