پیام تسلیت مسئولان البرز در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه

مسئولان استان البرز طی پیام‌هایی، شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ مجتبی عبداللهی استاندار البرز در پیام تسلیت خود نوشت:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با اندوهی فراوان و در نهایت تاثر و تالم حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندارآذربایجان شرقی وسایر همراهان درحین ماموریت گردیده و به لقاء الله پیوستند را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، ملت ایران و به ویژه مردم شریف استان البرز، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم.

از درگاه خداوند متعال آمرزش، رحمت الهی و همنشینی با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف و صدیق ایران اسلامی طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

غلامرضا درکتانیان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز هم در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

خادم الرضا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان شرقی رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

غم و اندوهی بی‌پایان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه اسفبار مایه‌تألم اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه، را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

بنیاد نخبگان استان البرز هم در پیامی نوشت: رئیس جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به شهادت رسید.

جهاددانشگاهی هم در پیامی شهادتِ خادمانِ ملت و در صدر آنان رئیس‌جمهور مردمی و مغتنم را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه‌ی هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده شهدا و تمامی مردم ایران تسلیت گفت.

شهردار کرج هم شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان حین انجام وظیفه و خدمت به مردم را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، خانواده ایشان و عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران تسلیت و تعزیت گفت.

در پیام مهرداد کیانی آمده است:

ایران اسلامی ناباورانه به سوگ رئیس جمهوری نشست که سید محرومان، خدمتگزار، پرتلاش و سرشار از شوق خدمت و ذوب در ولایتمداری و خود از آرزومندان شهادت بود؛ دوره های مختلف زندگانی پربرکت آیت الله رئیسی عطر و بوی خدمت و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ساده زیستی و همدلی با محرومان را دارد و او که مدال افتخار نوکری و خادمی حرم مطهر رضوی را بر سینه داشت، در آستانه سالروز ولادت آن امام عظیم الشأن نیز به کاروان و قافله شهیدان پیوست.

شهردار کرج شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت گفته و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسئلت نمود.

مسعود مرادی مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران هم در پیام تسلیت خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با قلبی آکنده از ماتم و اندوه، عروج ملکوتی «شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیرفقید امورخارجه، حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه معزز تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار خدوم آذربایجان شرقی» و جمعی از خادمان شریف مردم کشورمان در سانحه سقوط بالگرد، را به محضرمبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ومردم شریف ایران اسلامی وهمه ارادتمندان ایشان در اقصی نقاط گیتی تسلیت وتعزیت عرض می نمایم.

این عالم متقی، مدیر دلسوز و مردمی که ازاولین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه مسئولیت های حساس مدیریتی کشور تا به امروزکه بعنوان مقام عالی اجرایی کشورمان، منشأ خیر و برکات بسیار بوده است.

قطعاً و بدون تردید، مشی انقلابی، مردمی وهمچنین فعالیت‌های ماندگار بی شمار وموثر آن شهید عزیز، تا همیشه تاریخ در اذهان مردم قدرشناس میهنمان باقی خواهد بود.

امید است این همه جهاد وعشق به ولایت ومردم شریف کشورمان در سالیان متمادی ایثاروخدمت صادقانه ، درنامه ممتازوبرجسته، حسنات آن شهید والامقام و شاخص خدمت که عمیقأ دل در گروی اعتلای ایران قوی داشته است، مقبول درگاه الهی قرارگیرد.

رحمت و مغفرت لایتناهی الهی مشمول ارواح طیبه «شهیدان شاخص خدمت» این حادثه دلخراش باد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =