انتقاد روزنامه اصولگرا از صداوسیما: دوربین سریال ساز پیمان جبلی خاموش بود

پیمان جبلی ۲۱ آبان‌ماه سال گذشته در جریان بازدید از پشت صحنه سریال «ترور» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور گفته بود: « تا هفته گذشته حدود ۱۸ سریال مجموعه نمایشی دوربین روشن داریم. در کنارش ۱۲ مجموعه در حال پیش تولید و حدود ۲۰ مجموعه در حال نگارش است. .»

به گزارش خبرآنلاین،حرف‌های امیدوارانه رئیس رسانه ملی برای خیال راحتی و به اصطلاح پروپیمان بودن آنتن تلویزیون تا اواخر تابستان امسال در حالی است که در آستانه ورود به ماه پایانی بهار و شروع تابستان هیچ اتفاق مثبتی در مسیر جذب مخاطب صورت نگرفته و همچنان مردم به تولیدات روی آنتن شبکه‌ها به نسبت سریال‌های دهه ۸۰ و ۹۰ که از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شوند، کم‌میل و اشتیاق‌تر هستند.

روزنامه جوان نوشت:این بدان معناست که آثار دوربین روشن سال گذشته همچنان در جذب مخاطب ناتوان بوده که البته ریشه‌ها و علل متنوع آن از جمله فیلمنامه‌های ضعیف با اتفاقات اگزجره و کاریکاتوری و همچنین برخی اعمال سلیقه‌های نازل و سطحی برخی مدیران سازمان باید مورد بررسی و تجدیدنظر قرار بگیرد. در غیر این صورت از تولیدات پر از حفره و سوتی تازه تلویزیون مثل سریال رخنه که منطق روایی و دراماتیک آن‌ها ضعف‌های فاحشی دارند، قطعاً رضایت و جلب بیشتر مخاطب بیرون نمی‌آید.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =