روحانی در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی تهدید به استعفا کرد؟

محمود واعظی در گفتگویی گفت: حسن روحانی در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی هیچوقت تهدید به استعفا نکرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم و وزیر ارتباطات در دولت یازدهم در بخشی از گفت‌وگوی خود با «سالنامه اعتماد» درباره ماجرای به وقوع‌ پیوسته درباره حادثه هواپیمای اوکراینی و ادعای استعفای حسن روحانی گفت: جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره حادثه هواپیمای اوکراینی بسیار سخت بود، جلسه‌ای که بالاخره وقتی چنین خبری در آن شنیده می‌شود که یک هواپیما ۱۷۶ نفر آدم داشته و این اتفاق افتاده است، اصل خود موضوع بسیار سخت بود و حتی هضم آن هم سخت بود؛ طبیعی بود که جلسه هم جلسه سختی باشد. با مردم این موضوع را مطرح کردیم.

وی افزود: لذا می‌خواهم بگویم اینکه آقای روحانی در ارتباط با آنچه مربوط به مردم بوده، سریعا وظیفه خودش را انجام داد که مردم باید در جریان قرار بگیرند. خب ایشان مورد مشورت قرار نگرفت یا نگفتند، این بحث دیگری است.

واعظی درباره اینکه آیا حسن روحانی تهدید به استعفا کرد یا نه گفت: ایشان هیچ‌ وقت در هیچ‌ جایی تهدید به استعفا نکرده است. فقط گفت که خودتان بگویید، اگر نگویید من می‌گویم. ممکن است از این مطالب رد و بدل شده باشد، ولی تهدید به استعفا نکرده و اصلا روحیه‌اش این‌طور نیست که فشار بیاید، قهر کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =