اولین وانت کیا احتمالا این شکلی خواهد بود /عکس

پیکاپ تاسمان، خودروی جدید و قابل‌توجهی برای برند کیا است و احتمال می‌رود با طراحی بیرونی متمایز و متفاوت با هر پیکاپ دیگری وارد بازار شود. رندرهای اولین پیکاپ این برند کره‌ای توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

امیرمسعود عابدین: رندرهای کیا تاسمان جدید بر اساس عکس‌های رسمی منتشرشده توسط کیا در ماه گذشته است. قسمت جلوی پیکاپ بسیار خاص و عجیب بوده و شامل یک جفت چراغ جلوی کوچک در لبه‌های بیرونی است که در راستای گلگیرهای مشکی‌رنگ قرارگرفته‌اند.

نه‌تنها موقعیت این چراغ‌ها کمی غیرمتعارف است، بلکه دی‌لایت T شکلی نیز دارند. این رندرها تاسمان را با جلوپنجره‌ای غیرعادی نشان می‌دهند که شامل یک عنصر مرکزی مشکی است.

اولین وانت کیا احتمالا این شکلی خواهد بود /عکس

به گزارش خبرآنلاین، نمای جانبی جدیدترین مدل کیا نیز کاملاً غیرعادی است. ادوات مشکی‌رنگ و خطوط روی درب‌ها توجه مخاطب را به سمت خود جلب می‌کند. قسمت عقبی طراحی معمولی‌تری دارد و دارای یک نوار نور و چراغ‌های LED پیچیده‌ای است که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

تاسمان احتمالاً از همان ساختار بدنه نسل دوم شاسی‌بلند موهاوی بهره می‌برد. درحالی‌که انواع پیشرانه‌ها در بین بازارها متفاوت است، اما طبق شنیده‌ها حداقل یک موتور دیزلی در این ‌بین وجود دارد که احتمالاً موتور ۲٫۲ لیتری چهار سیلندر CRDi بوده که در دیگر مدل‌های کیا و هیوندای یافت می‌شود.

اولین وانت کیا احتمالا این شکلی خواهد بود /عکس

پیشرانه دیزلی که در حال حاضر در هیوندای سانتافه و کیا سورنتو در سراسر بازارهای جهانی به کار می‌رود، ۱۹۹ اسب بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که کیا آن را با گیربکس اتوماتیک و چهار چرخ محرک قابل انتخاب در تاسمان جفت کند.

تاسمان مستقیماً در برابر رقبای معتبری مانند تویوتا هایلوکس، فورد رنجر، ایسوزو دی مکس، میتسوبیشی تریتون و فولکس‌واگن آماروک قرار می‌گیرد و برای فروش در استرالیا، نیوزیلند، آسیای جنوب شرقی، کره، آفریقا، خاورمیانه و ... در دسترس خواهد بود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    اولین وانت کیا مگه پراید وانت نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    چقدر زشته طراحیش