کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، ستون‌های اصلی اقتصاد کشور هستند

رئیس اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری درپیامی ضمن گرامیداشت روزجهانی کاروکارگر گفت: کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، ستون‌های اصلی اقتصاد کشور هستند که با تلاش‌های خود، تولید را به جلو می‌برند و به پویایی اقتصاد کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری متن پیام شهرام زارع رئیس اتاق بازرگانی استان بدین شرح است:

کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، ستون‌های اصلی اقتصاد کشور هستند که با تلاش‌های خود، تولید را به جلو می‌برند و به پویایی اقتصاد کمک می‌کنند.

این قشر نه تنها در کارخانه‌ها و دفاتر، بلکه در هر قسمتی از جامعه به توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کنند و اگر این نیروی‌های خدوم و زحمتکش نباشند، چرخ اقتصاد کشور به چرخش در نمی‌آید.

هدف از گرامیداشت روز کارگر در سراسر جهان حمایت از حقوق قشر کارگر، ترویج حق آن‌ها، تجلیل از زحمات و تلاش‌های کارگران، تاکید بر اهمیت نقش مؤثر کارگران در توسعه و پیشرفت هر جامعه و بزرگداشت جنبش کارگری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر این روز را به تمامی فعالان شریف و زحمتکش حوزه کار و کارگری چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت و سربلندی برای این عزیزان و پیشرفت و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی را مسئلت دارم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =