اجاره آپارتمان در تهران | معرفی محله‌ها و جدول قیمت اجاره

وجود امکانات شهری متعدد و متنوع در تهران و نیز موقعیت‌های شغلی فراوان در این شهر، به خرید و اجاره آپارتمان در تهران رونق بسیاری داده است. از طرفی این شهر از لحاظ جغرافیایی در یکی از بهترین نقاط کشور قرار گرفته است.

در ادامه بعضی از بهترین محله‌های پایتخت را برای سکونت و اجاره آپارتمان در تهران معرفی می‌کنیم و به بررسی مزیت‌های هرکدام از آنها می‌پردازیم.

اجاره آپارتمان در تهرانپارس

تهرانپارس در شرق تهران و منطقه ۴ شهرداری قرار دارد. این محله به وسیله مهندسین فرانسوی طراحی شده و در گذشته نه‌چندان دور به تهران پاریس معروف بوده است. اجاره خانه در تهران، تهرانپارس به شما فرصت سکونت در محله‌ای را می‌دهد که دسترسی مناسبی به سایر نقاط شهر دارد و از امکانات شهری و رفاهی مطلوبی برخوردار است. تهرانپارس به مترو و بی آر تی دسترسی سریع دارد و وجود پارک ملی سرخه حصار، بوستان لویزان و بوستان یاس فاطمی در نزدیکی این محله، آب و هوای مناسبی برای ساکنان آن فراهم کرده است. این محله به دلیل اصالت و امنیت خوبی که دارد، یکی از پرتقاضاترین محله‌ها برای اجاره آپارتمان در تهران است. در ادامه نمونه‌هایی از قیمت اجاره آپارتمان در تهرانپارس را از سایت ملکی دلتا برایتان به نمایش گذاشته‌ایم.

اجاره آپارتمان در شهرک غرب

شهرک غرب در شمال غرب تهران، قسمت شمالی منطقه ۲ واقع شده است. این محله از شمال به سعادت آباد، از سمت جنوب به بزرگراه همت، از غرب به خیابان فرحزاد و از سمت شرق به درکه و بزرگراه چمران دسترسی دارد. شهرک غرب با خیابان‌های عریض و خانه‌های ویلایی لوکس و متراژ بالا شناخته می‌شود؛ اما بیشتر سازه‌های شهرک غرب آپارتمانی هستند. برخورداری از کوچه‌های پهن و خلوت و آرام از مزیت‌های زندگی و اجاره آپارتمان در شهرک غرب است. در جدول انتهای این مطلب، می‌توانید نمونه‌های قیمت اجاره آپارتمان در تهران و شهرک غرب را مشاهده کنید.

اجاره آپارتمان در تهران | معرفی محله‌ها و جدول قیمت اجاره

اجاره آپارتمان در سعادت آباد

سعادت آباد در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده و از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بلوار پاک‌نژاد، از جنوب به شهرک غرب و از شمال به کوی فراز منتهی می‌شود. اجاره آپارتمان در سعادت آباد و سکونت در آن شما را از امکانات رفاهی مناسبی بهره‌مند می‌کند. گفتنی است وجود بوستان‌های متعدد و قرارگیری این محله در ارتفاعات، آب و هوای بسیار مطبوعی را برای این بخش از پایتخت فراهم کرده است.

اجاره آپارتمان در نیاوران

نیاوران از سمت شمال با ارتفاعات کلکچال و اردوگاه باهنر، از جنوب با محله فرمانیه، از غرب با تجریش و از شرق با دارآباد همسایه است. نیاوران از مرفه‌نشین‌ترین محله‌های تهران است. اکثر پنت هاوس‌های مطرح تهران و شناخته‌شده‌ترین برج‌ها در این محله قرار دارند. کاخ نیاوران، کاخ صاحبقرانیه و کوشک احمد شاهی در محله نیاوران تهران واقع شده‌اند. در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از قیمت اجاره آپارتمان در نیاوران از سایت ملکی دلتا را مشاهده کنید.

اجاره آپارتمان در قیطریه

قیطریه به دلیل قرارگیری در شمال تهران دارای امکانات رفاهی زیادی از قبیل مراکز تجاری، فضای سبز و مراکز تفریحی است. قیطریه یکی از محله‌های مرفه‌نشین تهران است و دارای ساختمان‌های بزرگ، فروشگاه‌ها و رستوران‌های لوکس است. وجود ایستگاه مترو قیطریه در این محله، دسترسی به نقاط مختلف شهر را برای افراد متقاضی اجاره آپارتمان در تهران و محله قیطریه فراهم کرده است.

اجاره آپارتمان در ولنجک

ولنجک از سمت جنوب به بزرگراه پارک وی، از سمت شمال به ارتفاعات توچال، از سمت غرب به محله درکه و از سمت شرق به رودخانه ولنجک منتهی می‌شود. ولنجک یکی از محله‌های مدرن و لوکس شمال تهران است. این محله به دلیل داشتن آب و هوای عالی، یکی از مناطق محبوب و دلخواه برای سکونت است. این محله به دلیل تراکم جمعیت منطقی و قرارگیری در نقطه مناسب، از ترافیک و آلودگی کمتری برخوردار است. از سویی دیگر نزدیک بودن به ارتفاعات توچال و همچنین دارا بودن بوستان‌های متعدد موجب شده تا شرایط زندگی برای ساکنان و کسانی که قصد اجاره آپارتمان در ولنجک و سکونت در این محله را دارند عالی باشد.

اجاره آپارتمان در تهران | معرفی محله‌ها و جدول قیمت اجاره

اجاره آپارتمان در امیرآباد

امیر آباد در منطقه ۶ شهرداری تهران و در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد واقع شده است. امیرآباد یکی از محله‌های با اصالت شهر تهران است که دسترسی بسیار مناسبی به تمامی امکانات لازم دارد. از مزایای متعدد سکونت و اجاره آپارتمان در تهران در محله امیرآباد می‌توان به وجود ایستگاه مترو و خطوط اتوبوسرانی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید یک نمونه‌ آگهی اجاره آپارتمان در امیرآباد از سایت ملکی دلتا را مشاهده کنید.

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

محله زعفرانیه به عنوان یکی از گران‌ترین محله‌های تهران شناخته می‌شود. زیرا در این محله خانه‌های ویلایی و برج‌های بسیار لوکس وجود دارند. محله زعفرانیه به دلیل قرارگیری در قسمت جنوبی کوه‌های البرز، به عنوان یکی از محله‌های زیبای تهران شناخته می‌شود. از دیگر ویژگی‌های زعفرانیه وجود اماکن تاریخی و دیدنی بسیار در آن است. بسیاری از سفارت‌خانه‌های کشورهای دیگر در این محله واقع شده‌اند و به همین دلیل اجاره آپارتمان در زعفرانیه و سکونت در این محله از امنیت بالایی برخوردار است.

اجاره آپارتمان در اندرزگو

بلوار اندرزگو را همه‌ تهرانی‌ها می‌شناسند. بلواری در منطقه ۱ و شمال تهران که خانه‌های لوکس و بهترین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها در این محدوده تهران قرار دارند. این بلوار از چهارراه کامرانیه تا ابتدای بلوار کاوه امتداد دارد. در بخش شمالی این بلوار محله‌های دزاشیب و حکمت و در بخش جنوبی این بلوار محله‌های چیذر، فرمانیه و قیطریه قرار گرفته‌اند. اگر قصد اجاره آپارتمان در تهران را دارید و می‌خواهید در یکی از بهترین‌ خیابان‌های تهران زندگی کنید و از امکانات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید، اجاره آپارتمان در اندرزگو یکی از بهترین گزینه‌ها است.

اجاره آپارتمان در جردن

جردن، آفریقا یا همان نلسون ماندلا یکی از خیابان‌های معروف و محبوب شمال تهران است و جزء محله‌های لوکس تهران محسوب می‌شود. این محله از شمال به الهیه، از جنوب به میدان آرژانتین، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر می‌رسد. جردن به دلیل قرارگیری در شمال تهران و همسایگی با محله‌هایی مثل الهیه، داوودیه و امانیه و نیز وجود آپارتمان‌های لوکس و همینطور چندین فروشگاه‌ برندهای معروف پوشاک خارجی و داخلی، به محله‌ای لوکس و پرطرفدار در تهران تبدیل شده است. در ادامه نمونه هایی از قیمت اجاره اپارتمان در جردن را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

اجاره آپارتمان در فرمانیه

محله فرماینه در منطقه ۱ تهران و در مجاورت محله‌های نیاوران، جماران و دزاشیب قرار گرفته است. فرمانیه با ساختمان‌های مجلل و پنت‌هاوس‌های فوق لوکس شناخته می‌شود. قیمت رهن آپارتمان در فرمانیه بین ۱ تا ۱۲ میلیارد تومان متغیر است.

قیمت اجاره آپارتمان در تهران

در جدول زیر چند نمونه قیمت اجاره خانه در تهران را از سایت ملکی دلتا مشاهده می‌کنید.

(لازم به ذکر است که قیمت‌ها تقریبی هستند و در زمان انتشار این مطلب از سایت ملکی دلتا استعلام شده‌اند)

محله متراژ (متر) ودیعه (تومان) اجاره (تومان)
تهرانپارس غربی ۱۵۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تهرانپارس شرقی ۱۲۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
نیاوران ۱۶۵ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰
امیرآباد ۱۲۵ ۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جردن ۱۱۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰
شهرک غرب ۹۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سعادت آباد ۱۱۵ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =