۰ نفر
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
اجرای طرح انتقال فاضلاب شهر نافچ

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح انتقال فاضلاب شهر نافچ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس محمد کریمی با اعلام این خبرگفت : باهدف پاسخگویی به درخواستهای مکرر، افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب، شرکت آبفا نسبت به مسیریابی مجدد برای انتقال فاضلاب در شهر نافچ اقدام نمود.

کریمی گفت: پس از پیگیری های انجام شده و همکاری مسئولین خصوصا شورای اسلامی، شرکت آب و فاضلاب این خواسته بحق و بر زمین مانده را در دستور کارخود قرار داد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه تا کنون اعتبار هشت میلیارد تومانی برای اجرای چهار کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهر نافچ تامین شده است.

مهندس کریمی در تشریح مشخصات پروژه فاضلاب شهر نافچ افزود: انجام مطالعات دقیق و مسیریابی درست کمک شایانی به اجرایی شدن این پروژه می کند.

کریمی جنس لوله های فاضلابی در نظر گرفته شده را پلی اتیلن کاروگیت در سایز ۴۰۰ میلی متر با تعبیه منهول که در فواصل معین جانمایی شده را برای اجرای خط انتقال اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از کشاورزان و شورای اسلامی بخاطر همکاری و اجازه اجرای حدود دو کیلومتر خط انتقال در جاده اراضی کشاورزی گفت :صدور مجوز از دیگر مراجع ذی ربط برای اجرایی شدن این طرح در دست پیگیری است.

گفتنی است ، شهر نافچ واقع در بخش مرکزی شهرستان ‌شهرکرد با جمعیت حدود پنج هزار نفری در ۱۵ کیلومتری غرب شهر شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =