نتایج ضعیف کاراته خوزستان در مسابقات لیگ کاراته وان ایران

دومین مرحله رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران عنوان 15 و در بخش پسران با کسب رتبه 19 برای خوزستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان، دومین مرحله از رقابت های لیگ کاراته وان ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان در بخش پسران طی روزهای ۴ تا ۷ و در بخش دختران طی روزهای ۸ تا ۱۱ آذر ماه در سالن ۱۲هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به میزبانی استان تهران برگزار شد.

در بخش دختران تیم تهران با ۸طلا، ۶نقره ، ۱۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مازندران با ۴طلا، ۶نقره و ۹برنز دوم شد و اصفهان با ۴طلا، ۱نقره و ۷برنز در جای سوم ایستاد. همچنین در بخش پسران تیم تهران با ۴طلا، نقره ، برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مازندران با ۳طلا و ۵ برنز دوم شد و کرمان با ۳طلا، ۴نقره و ۶برنز در جای سوم ایستاد.

کاراته‌کاهای خوزستانی در دومین مرحله لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران با کسب سه مدال برنز جایگاه 19 کشور را کسب کرد و در بخش دختران با کسب دو مدال برنز به جایگاه 15 رسید.

لازم به ذکر است خوزستان در دور اول لیگ کاراته وان ایران که مردادماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شده بود نیز نتایج ضعیفی کسب کرده بود، در دور اول خوزستان در بخش دختران رتبه 15 کشور و در بخش پسران رتبه 16 را بدست آورد.

گفتنی است؛ ورزش کاراته در استان خوزستان از کمیت بالای برخوردار است اما از لحاظ کیفیت داری ضعف زیادی است و تاکنون برای این مسئله راهکاری اندیشیده نشده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =