فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های مدیریت شهری محمدیه است

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: شورا و شهرداری‌ در کنار کارهای عمرانی به فعالیت‌های فرهنگی نیز توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد روشن، رییس شورای اسلامی شهر محمدیه در یکصد و چهلمین و دومین جلسه شورای اسلامی که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت عمرانی شهرداری برگزار شد از شهردار و مجموعه شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه، فرماندار البرز، بخشدار محمدیه، فرماندهان انتظامی و نظامی، بسیجیان‌ و فعالان فرهنگی به جهت برگزاری جشن بزرگ غدیر در محمدیه و تداعی واقعه غدیر خم در خصوص افزایش شور و نشاط در محمدیه و مهرگان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

او در این جلسه اظهارکرد: اعضای شورای اسلامی شهر همواره در بحث‌های مختلف از جمله اعتبارات عمرانی، مولدسازی و برنامه‌های فرهنگی، خدماتی و... تعامل مثبتی با شهرداری را داشته است.

روشن همچنین با تاکید بر مدیریت یکپارچه شهری، افزود: با توجه به اینکه انسجام و همگرایی بین مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، می‌توان تمام همت خود را در اجرای برنامه‌های شهرداری به عینه مشاهده کرد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر محمدیه تبدیل به کارگاه عمرانی شده که این مهم نتیجه وفاق و همدلی بین مجموعه شورا و شهرداری و سایر مسئولان است و باید تلاش کرد این رویه همچنان تداوم داشته باشد تا مسیر خدمات‌رسانی به مردم دچار مشکل نشود.

او با تاکید بر تلاش برای انجام کارهای فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی، افزود: اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی در محمدیه و مهرگان افتاده که باید تلاش کنیم این مهم تقویت شده و نشاط اجتماعی در شهر افزایش یابد، ضمن اینکه محمدیه می‌تواند در این حوزه به یک الگو برای استان و کشور تبدیل شود.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به موضوع درآمد پایدار شهرداری اظهارکرد: یکی از موضوعات و دغدغه های اصلی اعضای شورای اسلامی در دوره ششم و شهردار؛ تعریف و ایجاد و توسعه درآمد پایدار شهرداری بوده و رایزنی به جهت حل مشکل مجتمع تجاری، اداری مروارید، راه‌اندازی هایپر مارکت بیتا کیش، راه‌اندازی تالار پذیرایی شهرداری، احداث تجاری در پارک شهر و احداث تجاری در پارکینگ مهرگان در خصوص تعهدات داده شده است و به جرات می‌توان بیان کرد که شهرداری محمدیه در این زمینه در استان پیشتاز است.

تسریع در اجرای پروژه نهضت روکش آسفالت، حمایت از دست‌اندرکاران حوزه حجاب و عفاف با توجه به ضرورت امر، سم‌پاشی مخازن زباله و درختان و توجه ویژه به موضوعات مرتبط با مدیریت شهری از دیگر موضوعاتی بود که به گفته او در این جلسه به آن اشاره شد.

بحث و بررسی نامه‌های وارده شهروندان و شهرداری و ارسال نامه‌ها به کمیسیون‌های مربوطه بخش پایانی جلسه بود که محمد روشن به آن اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =