همایش پیاده روی خانوادگی سلامت با شرکت بیش از ۳ هزار نفر برگزار شد

مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سلامت همزمان با هفته سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید علی درخشان در تشریح این خبر گفت: این همایش روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" با حضور جمعی از مسئولان، ویژه عموم مردم برگزار گردید.

وی با بیان شرکت بیش از ۳ هزار نفر در این همایش ورزشی افزود: دراین ییاده روی، ورزشکاران از ساعت ۷ صبح مسیر ۲ کیلومتر از ستاد دانشگاه علوم پزشکی واقع در خیابان آیت الله کاشانی(زه) را تا بوستان ملت شهرکرد پیمودند.

درخشان خاطرنشان کرد: سخنرانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد و رییس مرکز بهداشت استان، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای حرکات نمایشی رزمی، اجرای موسیقی محلی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه های جانبی این همایش بود.

وی ادامه داد: این برنامه با هدف توسعه فرهنگ سلامتی و ورزش، گذراندن یک روز خوب با ورزش و تاثیر آن روی سلامتی روح و جسم افراد بود.
وی تصریح کرد: نظیر این همایش در شهرستان های ۱۱ گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

گفتنی است: بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان هم اکنون ۱۵ درصد جمعیت استان به انجام ورزش مستمر روی آورده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1762641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =