خبر مهم وزیر اقتصاد برای حقوق‌بگیران و یارانه‌بگیران/ واریزی‌های دولت در چه مرحله‌ای است؟

وزیر اقتصاد گفت: در حوزه پرداخت مالی، تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان خاندوزی در یک برنامه تلوزیونی بعد از خبر شهادت رئیس جمهور، گفت: جلسه فوق‌العاده هیأت وزیران ۷ صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای هیأت دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیأت وزیران ارائه کردند.

خاندوزی گفت: وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارائه کردند و به حمدالله چه در تأمین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تأمین و ارائه خدمات وجود ندارد.

به گفته وزیر اقتصاد، در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها وجود داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وی افزود، به لحاظ گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی است و البته مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا پایان دوره مأموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهد.

خاندوزی گفت: گزارش‌ها به معاون اول ارائه خواهد شد و در صورت نیاز به تدابیر فوریتی، این اتفاق رخ خواهد داد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =