یک ماه از وعده زمان افتتاح زیرگذر شورا در ارومیه گذشت ولی پروژه تمام نشد

علی‌رغم گفته‌های شهردار و مسئولین مدیریت شهری ارومیه مبنی بر پایان احداث زیرگذر شورا در این شهر تا پایان فروردین امسال و ظرف شش ماه کاری، با گذشت یک ماه از زمان وعده داده شده، این پروژه همچنان به اتمام نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، پروژه زیرگذر شورا در ارومیه که از اواخر شهریورماه سال گذشته آغاز شده همچنان به اتمام نرسیده است.

شهردار ارومیه بهمن‌ماه گذشته در خبری که رسانه صداوسیما منتشر کرده است، پایان فروردین را زمان افتتاح این زیرگذر اعلام کرده و شهریورماه پارسال نیز در گفت و گو با رسانه منتسب به صداوسیما زمان احداث پروژه را ۶ ماه اعلام کرده بود با این حال صفحه تلگرامی شهرداری ارومیه شب گذشته در جدیدترین خبر خود با تصاویر منتشره پیشرفت فیزیکی پروژه را ۹۳ درصد اعلام و نوشته که این زیرگذر در هشت جبهه کاری فعال و در حال اجراست.

این درحالیست که ترافیک سنگین در نقاط مختلف شهر ارومیه و مرکز استان آذربایجان‌غربی مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده با این حال شهردار فراری از رسانه‌ها به تازگی نیز از استیضاح اعضای شورا به سلامت گذشت.

گفتنی است، برطبق خبر صفحه تلگرامی شهرداری ارومیه تاکنون خاکبرداری در حدود ۳۰۰۰۰ متر مکعب، اجرای حدود ۲۰۰۰ متر مربع دیوار بتنی مسلح از ۳۰۰۰ متر مربع آن، انجام در حدود ۷۰۰ تن آرماتورگذاری از مجموع ۷۴۰ تن و بتن‌ریزی به میزان ۵۳۰۰ متر مکعب از مجموع ۵۹۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در این پروژه، انجام یافته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =