۵ نفر
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
تصمیم عجیب مالکان چلسی در پایان فصل

با اعلام مت لاو، خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، مائوریسیو پوچتینو پس از دیدار با پل وینستلی و لارنس استوارت، مدیران ورزشی و بهداد اقبالی، مالک اصلی این تیم، طی دو روز آینده با توافق دوجانبه چلسی را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بر اساس گزارش مت لاو، پوچتینو اواخر صبح سه‌شنبه پس از برگزاری جلسه‌ای درباره ارزیابی فصل چلسی و سیاست‌های باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی ، از باشگاه لندنی جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، با جلسه‌ای که برگزار شده بعید است دیگر بین چلسی و پوچتینو پیوندی باقی مانده باشد. آبی‌ها بلافاصله جستجوی خود را برای یافتن یک مربی جوان و بروز آغاز خواهند کرد.

در میان نام‌هایی که احتمالاً در نظر گرفته می‌شوند، می‌توان به سباستین هوینس از اشتوتگارت، میشل از خیرونا، کیران مک‌کنا از ایپسویچ تاون که برایتون هم به او علاقه‌مند است، و انزو مارسکا از لسترسیتی اشاره کرد.

جدایی پوچتینو که به‌عنوان «دوستانه» توصیف شده، پس از توماس توخل و گراهام پاتر، او را به سومین مربی دائمی تبدیل می‌کند که زیر نظر مالکیت بهداد اقبالی و تاد بولی شغل خود را از دست می‌دهد.

پوچتینو این فصل را به‌طور فاجعه‌باری آغاز و با مصدومیت‌های پرشمار دست و پنجه نرم کرد اما به مرور توانست چلسی را به فرم خوبی برگرداند و پس از یک عملکرد عالی در ماه مه موفق شد آنها را به اروپا برساند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =