پیام تسلیت امام جمعه و استاندار همدان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت رئیس‌ جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار این استان در پی شهادت رئیس‌ جمهور اسلامی ایران و همراهانشان پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام تسلیت مشترک به شرح ذیل است.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، سیدمحرومان حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع سانحه جان‌کاه سقوط بالگرد، قلب‌ ملت ایران را مقارن با ولادت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) در بهت و اندوه فرو برد و بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

رئیس جمهور شهید در دهه‌ اخیر در زمره خدوم‌ترین و ساده زیست‌ترین مسئولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم به عنوان خادم‌الرضا (ع) خدمت‌رسانی کردند و همواره به عنوان یار وفادار و دیرین رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی) گام برداشتند.

وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌ شرقی، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌ شرقی و هیئت همراه در حین سفر استانی نشان از مردمی‌بودن، خدمتگزاری و خدمت‌رسانی دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای سیاست‌های انقلاب‌ اسلامی است.

مداومت‌ و استقامت این سید جلیل‌القدر در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده‌ها و بازماندگان شهدای این واقعه و مردم شهیدپرور ایران اسلامی از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشورشدن با ائمه اطهار(ع) را مسئلت‌ داریم.

به گزارش خبرآنلاین از همدان، عصر امروز مراسم باشکوهی در میدان امام خمینی(ره) این شهر جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سقوط بالگرد، مخصوصا رئیس محترم جمهور و دیگر یاران و همسفران ایشان برگزار شد.

لازم به ذکر است، در اکثر شهرها و روستاهای استان همدان نیز از صبح امروز مراسم و گردهمایی‌های باشکوه مردمی در گرامیداشت شهدای سانحه بالگرد ریاست جمهوری برپا بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =