عصبانیت شدید میثاقی: نمی‌توانم‌ واکنش نشان ندهم!

مجری برنامه فوتبال برتر نسبت به جنجال تازه فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اظهارات عجیب یک پیرمرد طرفدار سپاهان علیه خانم‌های حاضر در ورزشگاه آزادی جار و جنجال زیادی به راه انداخته و بسیاری از چهره‌های ورزشی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر نیز در همین ارتباط در پستی اینستاگرامی گفت: ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه‌چیز که به سن و سال نیست، آن هوادار کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، باشعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1902562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    1 0
    آقای میثاقی ناراحت نباشین. جناب خان میاد جواب میده. اصلا تو ایران امکان رعایت این چیزا تو ورزشگاه ها نیست.
  • سید محمد شیوایی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    0 11
    به تو چه ربطی داره که اظهار نظر می کنی مجری فوتبال ؟ مگه تو حق داری به یک پیرمردی که به افراد هنجار شکن احیانا حرفهای تندی زده توهین کنی اینجوری !؟
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    4 0
    متاسفانه اینگونه موارد ناشی از ضعف فرهنگی است.....
  • محسن علی ابادی بسیجی وجانباز۷۰درصددفاع مقدس IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    4 2
    برادر محترم،آن سربندی که شما برایشان ات بسته ای حرمت دارد،سربند وچفیه از یادگاری های دوران دفاع مقدس است.چه جوانان غیور وبا تعصب که با داشتن این نماد خون پاکشان برزمین ریخته شد تا شاهد تجاوز وحتی توهین دشمن به ناموس وطن،دختران وزنان باعظمت ایران اسلامی نباشند. اگر نمی‌توانی احساساتت رو کنترل کنی به ورزشگاه نیا .لطف کن دیگه اون سربند رو هم برایشان ات نبند تا مردم را نسبت به این نشان بدبین نکنی. درخرمشهر فقط وفقط برای اینکه به جنازه دختر ایرانی بی حرمتی نشود وآن جنازه را از منطقه دشمن برگردانند چندتا از بهترین تکاوران ،جوانان مومن وباغیرت ایران خونشان ریخته شد!!حال پس از گذشت سالها ودراین آرامش وامنیت کسی چون تو بیاید به زنان ودختران کشورم توهین کند؟وای برما،مسولان فرهنگی فدراسیون کجاهستند وچرا باچنین افرادهنجارشکنی برخورد نمی‌کنند تا فضای استادیوم‌های برای حضور این قشرفراهم شود؟ البته بگوییم توهین چنین افرادی را باید همان افرادی که در دورواطراف ایشان بودند باید برخورد می‌کردند.مگه آنها مادر ودختریاخواهر نداشتند. البته بگویم نظرمن ربطی به رنگ پیراهن تیم‌ها ندارد.طرفدارهرتیم باشدمحکوم است
  • ناصر IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    3 2
    میثاقی توکه غیرتی شدی چرا این همه فحش ناموسی به نور افکن دادید هیچی نمیگی
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    0 2
    حداقل ب میثاقی رحم کنید. سعی نکنید مث مجری دلچسپ و با اخلاق و مهربان و دوست داشتنی گذشته ،👍،، یعنی عادل فردوسی ،👉کنارش بزنید ! حداقل ب میثاقی رحم کنید مرد بدی نیس! قول بدید،🤝
  • مجید IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
    3 0
    سپاهیانی ها تز هر عمل زشت چه زمانیکه مهمانن وچه زمانی که میزبان هستند. دریغ نکردند. اینها که تیمشان از خانواده شاهین یا همین پرسپولیس هستند.‌چرا دچار این حرکات رشت می شن در تعجبم.